środa, 18 marca 2020

Lubimy matematykę





Kochani, dzisiaj będziemy utrwalać mnożenie i dzielenie w zadaniach tekstowych.

1. Zapiszcie nasz temat w zeszycie do matematyki : "Rozwiązujemy zadania tekstowe".

2. Wykonajcie przygotowane przeze mnie zadania . Nie przepisujcie ich treści do zeszytu ,wystarczy, że zapiszecie numer zadania, rozwiązanie i odpowiedź .

Powodzenia !!!




3. Zapraszam Was teraz na stronę https://www.matzoo.pl/klasa2/11   
  Wpiszcie poprawny wynik przypominając sobie tabliczkę mnożenia i dzielenia w zakresie 30. 

4. Przypominam o codziennym trenowaniu ortografii na stronie   https://instaling.pl/   


  






   

38 komentarzy:

  1. Lila, Alan , Tadzio i Wiktor już po dzisiejszym instalingu - świetnie !!! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O jestem jedyną dziewczyną 😲 pozdrawiam wszystkich. Tęsknię za szkołą 🙂 / Lila

    OdpowiedzUsuń
  3. Lila, ja również tęsknię za Wami 💓
    Brawo dla Mateusza K., Damiana, Mai, Mateusza Z., I Adasia F. za instaling 😊

    Na stronie https://www.matzoo.pl/klasa2/11 macie również mnożenie i dzielenie w szerszym zakresie niż ćwiczyliśmy . Możecie spróbować i te trudniejsze ćwiczenia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instaling jest super codziennie w nim ćwiczę! 😁😁

      Usuń
  4. Proszę Pani,a ile trzeba zrobić tych działań z matematyki,bo zrobiłem 102 i mam 10 ananasów,ale nie ma końca sesji i nie wiem ile robić.
    Adaś Jasiński

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej ananasów już nie zdobędziesz, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pochwała dla Kasi za największą liczbę sesji w dzisiejszym instalingu - brawo ! 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię robić działania w aplikacji od pani. Zrobiłam aż 100 działań w tym -4 błędy = 96 działań poprawnych. Myślę również że czas na trudniejsze działania więc postaram się
    ćwiczyć. Dziękuję Pani za taką możliwość ćwiczeń z matematyki i języka polskiego. Bardzo brakuje mi dźwięku dzwonka na przerwę i również na lekcje.🤣🤣🤣
    Maja 🦋🦋🦋

    OdpowiedzUsuń
  8. A mam do Pani pytanie czy można zdobyć więcej niż 10 ananasów? 🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry zrobiłem 221 przykładów i 31 błędów! Pozdrawiam wszystkich Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  10. A oprócz tych zadań tekstowych nie ma nic z polskiego? Czy tylko to instaling?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ortografia na instalingu, a na jutro przygotowuję coś specjalnego 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Do dzisiejszego kompletu w instalingu brakuje jeszcze 3 chłopców, czekamy na Was ! Dodałam kolejnych 20 słówek 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kacper Jarosz18 marca 2020 19:20

    10 Ananasków zdobyte! 201 działań i tylko 13 źle.
    Pozdrawiam Panią i całą klasę!
    Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Kacper, gratuluję !
      My też pozdrawiamy 😊

      Usuń
  14. Strona matzoo bardzo mi się podoba,uczę się na niej od pierwszej klasy.Dobranoc dla wszystkich ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też się bardzo podoba strona matzoo.Tęsknie za tobą Lila 😔😔😔
    Maja 🦋🦋🦋

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zrobiłem 350 działań i miałem 19 błędów. Pozdrawiam całą klasę Tadzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem pozdrawiam/ Lila

      Usuń
    2. Ja też pozdrawiam❤️
      Maja ❤️❤️❤️

      Usuń
  17. Hej koledzy i koleżanki :) Ja już po matematyce: dziś zrobiłem 220 działań dobrze i 11 błędów :) Pozdrawiam wszystkich Tadzio

    OdpowiedzUsuń