wtorek, 24 marca 2020

Matematyka to ciekawa sprawa, świetna przy niej jest zabawa !




Witajcie Kochani !!!

Dzisiaj będziemy utrwalać mnożenie i dzielenie , szukać wiosny w lesie oraz tworzyć rymowanki ułatwiające dzieciom naukę tabliczki mnożenia 😊


1. Czy już widać wiosnę w lesie ?
Odszukajcie w wykreślance nazwy kwiatów , zapiszcie je i pokolorujcie jednakowo kwiatki z wyrazami , które tworzą pary - ćwiczenia do j. polskiego s. 60 z. 1 i 2.

2. Poćwiczcie mnożenie i dzielenie na znanej Wam już stronie :

https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-i-dzielenie-w-zakresie-50_11_44

Zauważcie, że niektóre działania są trudniejsze 😊

3. W komentarzach do postu ułóżcie rymowankę , która będzie ułatwiała tabliczkę mnożenia 😊

4. Wykonajcie ćwiczenia matematyczne ze str. 53 ( 1-4).


5. Pamiętajcie o ortografii 😊








51 komentarzy:

  1. Jabłko jest czerwone,jabłko można zjeść siedem razy osiem jest 56

    OdpowiedzUsuń
  2. Jabłko jest czerwone, jabłko trzeba zjeść 7×8 jest 56 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo !!!
    Mój wierszyk- rymowanka :

    Na gorącą czekoladę mam wielką chęć
    Pięć razy pięć to dwadzieścia pięć 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na powitanie mówię część, a sześć razy sześć to trzydzieści sześć. MATI K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy jesteś znudzony i energii Ci brak, weź tabliczkę mnożenia do ręki i powtarzaj tak ; trzy razy siedem, siedem razy trzy.Ja wyniku nie znam, może znasz go Ty?!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama i tata mają psa, cztery razy osiem to trzydzieści dwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo lodów mogę zjeść, sześć razy sześć to trzydzieści sześć 😊🍦MATI K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gruszki już dojrzały, trzeba by je zjeść, 8 razy 7 jest 56 :)Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  9. Tabliczka mnożenia to rzecz oczywista,znać ją powinien przede wszystkim drugoklasista, 7•6 to 42, każdy w klasie II B wynik ten zna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój wujek mechanikiem jest ,a sześć razy sześć to trzydzieści sześć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię gdy słońce świeci a na polu bawią się dzieci, 5x5 to 25
    Alan

    OdpowiedzUsuń
  12. 3×7=21��
    Karola P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierszy pisać nie umiem niech mi ktoś pomoże ale jedno wiem że 6×8 to 48
    WIKTOR W

    OdpowiedzUsuń
  14. Na gorącą czekoladę mam wielką chęć
    Pięć razy pięć to dwadzieścia pięć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Odwieczną tajemnicą jest właśnie to, że
    Dziesięć razy dziesięć równa się sto.

    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś w matematyce, ja chcę przejąć stery- 8x8 jest 64 :) Filip

    OdpowiedzUsuń
  18. W ogródku na działce rosną selery, w 4 rzędach po 6 mam ich 24 🙈😄
    Adam Jasiński

    OdpowiedzUsuń
  19. W czasie kwarantanny matematykę codziennie odrabiam ja- 16x2 ..32 mi da :) Filip

    OdpowiedzUsuń
  20. Ucz się w domu mnożenia a nie dotrze do nas pandemia. 5x7 sobie wkręć.Ile to jest? Trzydzieści pięć

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadą wolno dwa skutery,
    Trzy razy osiem to dwadzieścia cztery.

    Ucz się w domu tabliczki mnożenia, a ominie cię epidemia!

    OdpowiedzUsuń
  22. 12 kamczyczków kolorowych mam, pomnożyć chcę je dzisiaj przez 2. Napewno wynik znają wszyscy moi koledzy 12x2 to 24 Filip

    OdpowiedzUsuń
  23. Jadą wolno dwa skutery,
    Trzy razy osiem to dwadzieścia cztery.

    Ucz się w domu tabliczki mnożenia, a ominie cię epidemia! Adam Z.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Na górze róże, na dole fiołki, nie
    mnóżcie przez zero wy małe matołki!


    2. Gdy umiesz już mnożyć, dzielisz the best, a każde dziecko że 5×5 jest 25!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnożenie,dzielenie fajna to rzecz,
    a ja wiem że 6×6 jest 36!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie masz co robić? Na naukę masz chęć?
    Powtarzaj razem ze mną:
    7 × 8 jest 56!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kredki,mazaki kolorowe przedmioty,
    malujesz nimi z wielkiej ochoty,
    wrzucasz po dwa do trzech kubeczków wynik jest prosty, to 6!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerbaty krokodyl ma zębów siedem.Trzy razy siedem to dwadzieścia jeden. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Epidemia wirusa nie powstrzyma mnie,
    ja dziele i mnożę polecam ci też!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam najlepszą klasę 😄😂😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my najlepszą Panią ❤️ Moja klasa jest super, tęsknię za Wami ❤️������������������❤️

      Usuń
  31. Matematyka to niezłe bajery, a 6x4 jest 24 :D
    Maksym B.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mama mi dała kotleta zjeść, 6x6 jest 36 ;)
    Maksym

    OdpowiedzUsuń
  33. Kręć ruletką kręć , bo mam na to chęć,5x5 jest 25
    Maksym

    OdpowiedzUsuń
  34. Żaden wirus nam nie straszny,
    Nawet gdy koronę nosi,
    Siedząc w domu go zwalczymy,
    A przy okazji mnożyć się nauczymy!
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  35. Wirus w koronie mnie w domu posadził,
    Żaden nauczyciel nic na to nie poradził.
    Ja się nie poddaję i mnożenie ćwiczę,
    Bo jak wrócę do szkoły to jedynkę zaliczę.
    W głowie mi się to wszystko już niestety nie mieści,
    Ale 5x8 to pamiętam,że jest 40.
    Koniec rymowania,wszystkim mówię cześć,
    A naszą Panią proszę o ocenę sześć.
    Adam Jasiński


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super rymowanka! Brawo!

      Usuń
    2. Całe sam wymyśliłem, tylko mama mi pomogła rym do 40 znaleźć 😄

      Usuń
  36. Moja wiedza z matmy w głowie się nie mieści,bo 5x8 równa się 40

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszyscy u mnie w domu mają lux rowery, a 3x8 to 24.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię zbierać kwiaty, lubię głaskać psa, 7x6 to 42.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę odwiedzić Paryż, chcę odwiedzić Wiedeń, a 3x9 to 27.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jabłko jest czerwone jabłko trzeba zjeść siedem razy osiem jest 56.
    Kamil J

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię słodycze i owoce jeść, sześć razy sześć to trzydzieści sześć.

    Mateusz Z

    OdpowiedzUsuń
  42. Jadą szybko dwa skutery osiem razy osiem to 64

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniale 😍
    Dzisiejszy instaling też super. Specjalna pochwała dla Tadzia i Gabrysia za największą ilość sesji !!!😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Kacper Jarosz24 marca 2020 19:11

    Szczerbaty krokodyl ma zębów siedem
    trzy razy siedem to dwadzieścia jeden.

    OdpowiedzUsuń