środa, 25 marca 2020

Wiosenne porządki



Witajcie !!!


Dzisiaj porozmawiamy na temat porządków w najbliższym otoczeniu, poćwiczymy rozwijanie zdań i przypomnimy sobie zapisywanie liczb do 100 .



1. Przeczytajcie  opowiadanie Rafała Witka pt. "Szafka skarbów" 
( podręcznik s. 51)
Gdzie ma miejsce akcja opowiadania ? 
Kto jest głównym, a kto drugoplanowym bohaterem ?
Z jakiej okazji pani ogłosiła porządki w klasie ?
Co Dawid zamierzał zrobić z przedmiotów znalezionych w szafce ?

2. Napiszcie w komentarzu , co można znaleźć w Waszej szafce lub szufladzie 😊
Pamiętajcie ! Gdy coś wyliczamy ,najpierw stawiamy dwukropek, a kolejne elementy wyliczenia oddzielamy od siebie  przecinkami .

3. Wykonajcie ćwiczenie 1 ze str. 62 (ćwiczenia j. polski).

4. W zeszycie do matematyki zapiszcie temat " Zapisujemy liczby do 100"i dokończcie ćwiczenie :
100= 1 setka , 0 dziesiątek , 0 jedności
65= 6d, 5j
86= 8d, 6j
79=
93=

5. Poćwiczcie zapisywanie liczb do 100 na stronie:



6. Pamiętajcie o instalingu - świetnie Wam idzie !!!

7.  Dla chętnych na szóstkę : 😇

Wykonajcie  pracę z przedmiotów przeznaczonych do wyrzucenia .
Prace proszę sfotografować i wysłać na mój adres e-mail.
Udanej zabawy !!!











32 komentarze:

  1. W mojej szafie można znaleźć:książki,gazetki,kolorowanki i zeszyty.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej szafie można znaleźć:książki,gazetki,zeszyty,
    Karolina,

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja szuflada pełna niepotrzebnych rzeczy , idę robić wiosenne porządki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej szafce można znaleźć: książki, farby, pędzle, mazaki, długopisy, kolorowanki, klej, nożyczki, papier. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej szufladzie można znaleźć: farby, pędzle, kredki,mazaki,nożyczki, długopisy, blok, zeszyty,klej, taśma, pinezki, dziurkacz itd...😊

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej szufladzie można znaleźć : klej, nozyczki, stare karty piłkarskie, zeszyty, notesy , pamiatki z wakacji....
    Mikołaj K

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej szufladzie można znaleźć: piórniki, długopisy, notesy, pamiętniki, mazaki, kredki, kalenderzyk, kolorowe karteczki, kleje, nożyczki, naklejki, bloki, farby, pędzle, taśmę, nożyczki, różne ozdoby, szpilki i pinezki. Moja szuflada jest pełna skarbów, jest tam mnóstwo wszystkiego. Z niczego nie potrafię zrezygnować, ponieważ wszystko wydaje mi się bardzo potrzebne. Wczoraj robiłam wiosenne porządki i wszystko jest na swoim miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej szufladzie są: papierki po cukierkach, paczka pierników - to w jednej szufladzie, a w drugiej już trochę lepiej: mazaki, kredki, blok, karty piłkarskie, długopisy, kilka resoraków, książki, dużo albumów piłkarskich.

    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej szufladzie można znaleźć: papier do malowania, kredki, plaster, książki, latarkę, metr, przybory na plastykę, naklejki, papier kolorowy.

    Alan

    OdpowiedzUsuń
  10. Adam Z. W mojej szafce lub szufladzie znajdują się: farby, książki, zepsute długopisy, połamane kredki, pomięte kartki, nakrętki od butelek i ogólnie trochę śmieci. Nigdy nie wiadomo co i kiedy może mi się przydać!

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej szafce/szufladzie można znaleść książki,mazaki,kredki,potstrugiwaczki,aparat,kartki,sznurek,pineski,spina-
    cze,opaski,nożyczki,kleje,bransoletki,spinki,gumki,frotki,plecaki i jeszcze.....POMPONY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nigdy nie ma porządku bo jestem leniwa 😴😴😴

      Usuń
    2. Trudno nam w to uwierzyć, Maju, Ty zawsze pracujesz więcej niż to jest niezbędne 😊

      Usuń
  12. W mojej szufladzie lub szafce można znaleźć: Mazaki, kredki, zniszczone kartki, miski, i płyty po grach video.
    Kamil J

    OdpowiedzUsuń
  13. W moich szufladach można znaleźć: książki, zeszyty, prace plastyczne,różne przybory szkolne, naklejki i małe zabawki.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej szufladzie znajdują się:klocki lego, bloki do rysowania rzeczy na plastykę, notesy, kredki i moje oszczędności
    Filip Jachyra

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej szufladzie można znaleźć: długopisy, kredki, małe karteczki, plakaty, oraz breloczki odblaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej szufladzie znajdują się: różne kolorowe karteczki,kredki,zeszyty,blok rysunkowy,papierki po cukierkach,plastelina,farbki do malowania i wiele innych niepotrzebnych rzeczy,które nie wiadomo skąd się wzięły (hihi).
    WIKTOR W

    OdpowiedzUsuń
  17. W mojej szafce/szufladzie znajduje się: wkłady do pióra, czyste zeszyty, gumki do mazania, naklejki na zeszyty i plan lekcji.

    OdpowiedzUsuń
  18. W mojej szufladzie są:kredki,gumka do mazania, nożyczki, mazaki, farby akwarelowe, pędzle, korektor brata, dziurkacze ozdobne, i mama mówi, że do tego milion śmieci 🤔

    OdpowiedzUsuń
  19. W mojej szufladzie znajdują się:książki,zeszyty,prace plastyczne i różne kartki

    Mateusz Z

    OdpowiedzUsuń
  20. W mojej szufladzie można znaleźć : stare zeszyty,komiksy o bohaterach, linijkę, klej, papier, papier kolorowy, dziurkacze, nakrętki i bardzo stare zdjęcia.
    Maksym

    OdpowiedzUsuń
  21. W mojej szafce jest mnóstwo książek, mazaki, kredki, albumy ze zdjęciami rodzinnymi, zeszyt z przepisami mojej mamy, stary piórnik, brokatowe papiery, kilka świeczek i zdarzają się też papierki po cukierkach, jak mama otwiera moją szafkę zawsze mówi oo Boże!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kacper Jarosz25 marca 2020 18:32

    W mojej szafce można znaleźć: zeszyty, książki, kredki, słuchawki, grę, płyty CD, kostkę Rubika, smycz do kluczy, zszywacz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę Pani a można zrobić ludzika jutro?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bo ja dopiero teraz se przypomniałam że trzeba coś takiego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  25. W mojej szufladzie można znaleźć kostkę Rubika,lidlozaury oraz dużo komiksów lego i nie tylko . Damian

    OdpowiedzUsuń