środa, 10 czerwca 2020

Co możemy robić z tatą ?

Dzień dobry !!!
23 czerwca obchodzimy Dzień Taty .
Obchody Dnia Ojca zapoczątkowane zostały w Stanach Zjednoczonych. Pomysł ten narodził się po dużym sukcesie Dnia Matki. Pierwszy raz Dzień Ojca obchodzony był w 1910 roku w miasteczku Spokane w stanie Waszyngton. 

1. Wysłuchajcie opowiadania "Dzień Taty ":



Jak wyglądał dzień spędzony bez mamy ?
Jakie zmiany wprowadził tata ?
Jak rodzina poradziła sobie z obowiązkami ?
Dlaczego dzieci postanowiły urządzić tacie prawdziwy Dzień Ojca ?

2. Napiszcie w komentarzu kilka zdań o swoim Tatusiu. Jaki jest, co lubi robić , jego hobby i zainteresowania 


3. Wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 77-78. Znajduje się tam rebus, dialog z tatą oraz plan wydarzeń naszego opowiadania.

4. Zagrajcie ze swoim Tatusiem w grę "Spływ kajakowy " - ćwiczenia matematyczne s. 78-79.

5. Przygotujcie niespodzianki dla swoich Tatusiów . Możecie wykonać laurkę lub breloczek do kluczy :



6. Pamiętajcie o ortografii na instalingu 😊


Do zobaczenia w poniedziałek !



25 komentarzy:

  1. Mój tata jest bardzo fajny lubi chodzić po górach i jeździć z nami na rowerze jego marzenie to zdobyć szczyt Munt Everest.
    KAMIL JURASZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobyć najwyższą górę świata Mount Everest to wspaniałe marzenie 😊

      Usuń
  2. Mój tata jest bardzo fajny. Bardzo lubi chodzić po górach takich jak Pieniny, Bieszczady, Tatry, a także wszystkie Beskidy. Lubi też jeździć na rowerze. Jego zainteresowanie to rośliny lubi je sadzić, przesadzać, siać i wiele innych. Zawsze gdy wstaje rano idzie na obchód żeby otworzyć kury, folię i wiele innych rzeczy. Mój tata lubi się także ze mną bawić grać w piłkę nożną i grać w koszykówkę.
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Tatuś jest bardzo mądry i pracowity. Bardzo nas kocha i gra z nami w gry. Lubi grać w piłkę nożną a jego marzeniem jest polecieć do Nowego Jorku. Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Tatuś jest najmądrzejszy na świecie i umie wszystko zrobić i naprawić. Lubi komputery i jeździ na zawody strzeleckie. Zawsze mówi ,że wygrał już w totolotka bo ma dwie fajne córki i nic mu więcej do szczęścia nie potrzeba.
    JEST NAJLEPSZY
    Martynka R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Tatuś jest kochany. Bardzo lubi ze mną grać w ping- ponga
    i piłkę nożną. Uwielbiam jak mnie gilgocze, wygłupia się ze mną i żartuje.
    Tato lubi oglądać filmy przyrodnicze. Często razem oglądamy Galileo. Interesuje się nowinkami technologicznymi( maszynami, robotami).
    Tata jest majsterkowiczem. Jak się coś zepsuje to potrafi wszystko naprawić.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę panią, a trzeba pani wysyłać pracę na Adres E-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tadziu, jeśli chcesz to chętnie obejrzę Twoją pracę 😊

      Usuń
  7. Mój Tatuś jest bardzo cierpliwy, miły, przyjacielski i kochany. Zawsze ma dla mnie czas i bardzo go kocham. Uwielbiamy razem budować z LEGO, rysować, lepić z plasteliny i grać w planszówki. Mój Tata jest najlepszym tatą na świecie i za to go kocham ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Tatuś jest bardzo kochany. Mówi że nasza rodzina jest dla niego najważniejsza i nic lepszego go w życiu nie spotkało. Lubi grać z nami w tenisa i piłkę nożną. Często jeździmy z tatą na wycieczki rowerowe i dużo poróżujemy gdyż bardzo lubi zwiedzać świat. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tata jest wspaniały. Lubi ze mną grać w piłkę.Mówi że jesteśmy najważniejszy w jego życiu. Umie wszystko naprawić i nic go w tym nie powstrzyma. Pracuję w firmie"polskie Zakłady Lotnicze".
    Bardzo go kocham.
    WIKTOR W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Michał Żygadło10 czerwca 2020 10:41

    Mój tato interesuję się militariami. Lubi chodzić na siłownię i pływać. Często chodzi z nami na basen lub na rower. Z tatą chodzimy też do kina, do parku trampolin i do lasu zbierać grzyby. Tato lubi ubrania z wzorem moro.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój tata jest bardzo miły. Mój tata lubi jeździć na rowerze.
    Hobby mojego taty jest historia 2 wojny światowej.Mój tata interesuje się dziećmi.
    Damian

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię spędzać czas z moim tatą. Jest najlepszy na świecie. Potrafi się ze mną wygłupiać. Często idziemy razem do kępy czyli za wał. Tam tata zbudował mi szałas oraz najwyższą huśtawkę. Mój tata marzy o łódce.
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Tata jest Kamieniarzem . Lubi muzyke wyprawy wakacje i ciepłe dni . Ma brązowe oczy, czarne włosy i 192 cm. Jego hobby to kamieniarstwo i w dzieciństwie trenował piłkę nożną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Tatuś jest bardzo pracowity i kochany. Pomaga mamie w ogrodzie, w pilnowaniu nas i pomaga też mi i siostrze. Kiedy mama gdzieś wyjeżdża Tata kupuje czipsy albo inne smakołyki. Jego hobby to budowanie. Tatuś interesuje się różnymi budowlami, kaparkami i innymi maszynami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój tata jest fajny, lubi mnie ciągnąć po kocu, lubi ze mną skakać na trampolinie i grać ze mną w piłkę. Mój tata jest miły, pracowity, dba o rodzinę i JEST NAJLEPSZY NA CAŁYM ŚWIECIE.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój tata jest w encyklopedii Mielca, był mistrzem Polski w gokartach. Mam w domu dużo pucharów mojego taty. Mój tata świetnie jeździ autem, brał udział w różnych wyścigach autami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Tata bardzo lubi kino.Lubię razem z nim oglądać filmy na rzutniku.Robimy wtedy domowe kino i jemy popcorn.Tato lubi fastfoody.Kiedy jest ciepło wyjeżdżamy na męskie wyprawy pod namioty.Marzeniem mojego Taty jest kupić kampera.Często chodzimy na basen bo mój Tato był zawodowym pływakiem.Ma dużo medali i pucharów.Bardzo lubię też kiedy zabiera nas na rodzinne wycieczki.Bardzo kocham mojego Tatę. Maksym

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój tata jest bardzo odważny ponieważ pracuje w Straży Pożarnej. Jest też zaradny, miły, pomysłowy i uśmiechnięty. Lubimy razem spędzać czas pracując lub bawiąc się. Marzeniem mojego taty jest pojeździć terenowym autem po bardzo błotnistym i wyboistym terenie. Bardzo kocham mojego tatę.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój tata jest kochany. Bardzo dba o naszą rodzinę. Lubi bawić się ze mną i z moim rodzeństwem: razem skaczemy na trampolinie, jeździmy na wycieczki rowerowe i samochodowe, często gramy w eurobiznes. Mój tata uwielbia majsterkować przy samochodach. Bardzo dużo wie na ten temat,ponieważ od dziecka było to jego największą pasją. Mój tata ma ogromne poczucie humoru i zawsze mnie rozbawi, gdy jestem smutna. Bardzo kocham mojego tatę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój tata jest moim najlepszym przyjacielem. Jest wysoki, dobrze zbudowany. Wieczorami gdy idę spać leży ze mną i opowiada mi różne historie. Gdy jestem smutny potrafi mnie rozweselić. Lubi gotować, majsterkować, oglądać filmy dokumentalne, jeździć motocyklem i rowerem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój tata jest najlepszym TATĄ NA ŚWIECIE. Lubi mnie gilgotać i często bawi się ze mną moimi samochodzikami. Jest kochany, miły i bardzo dba o naszą rodzinę. Najważniejsze dla mojego taty jest zdrowie naszej rodziny. Największym hobby mojego taty jest motoryzacja. Zrealizował już jedno ze swoich marzeń i kupił sobie stary, zabytkowy samochód przy którym często coś razem majsterkujemy. Można powiedzieć, że mamy wspólną pasję - samochody. Mój tata brał udział w wyścigach gokartów i zdobył nagrodę specjalną RCW F1 CUP 2013. Bardzo kocham mojego tatę, jest dla mnie NAJLEPSZY!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń