wtorek, 9 czerwca 2020

Planujemy wakacje


Witajcie !!!
Zbliżają się upragnione wakacje, dlatego porozmawiamy dzisiaj o Waszych wakacyjnych planach 

1. Przeczytajcie uważnie tekst informacyjny z podręcznika s. 62-63 pt. "W Polskę":



Jakie ciekawe miejsca zostały pokazane na zdjęciach ?
Które z pokazanych miejsc najbardziej Cię zainteresowały ?


W komentarzu do postu napiszcie o swoich wakacyjnych planach 
Gdzie je spędzicie ? Spróbujcie odnaleźć to miejsce na mapie lub globusie. 

2. Wykonajcie ćwiczenia do języka polskiego s. 74-76.
Znajdują się tam rebusy, mapa Polski oraz tekst z lukami do uzupełnienia. Zadania 2 nie piszemy w zeszycie.

3. Czas na ćwiczenia utrwalające wiadomości i umiejętności matematyczne. Poćwiczcie matematykę w ćwiczeniach s. 76- 77.

4. Poćwiczcie ortografię w dyktandzie online "Krajobrazy Polski" :
https://dyktanda.online/app/dyktando/86

5. Pamiętajcie o instalingu 😊



31 komentarzy:

  1. Razem z rodzicami zaplanowaliśmy że pojedziemy:w góry,do Dinolandii i na zaporę nad Soliną.
    Damian

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wakacje spędze w domu. Mam już plan co będę robiła. Na przykład mamy z moją siąsiadką takie plany jak w tamtym roku. Na jej podwórku robimy domek. Wcześniej zbierałyśmy pojemniki po lodach i przeterminowane przyprawy, z których będziemy robiły rozmaite potrawy. Dodatkowo jedziemy z rodzicami w pewne miejsce w Polsce, blisko lasu i granicy z Ukrainą.
    ☆♧☆Karolina P☆♧☆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na wakacje pojadę do Krynicy do mojego wujka. Pojadę też w góry: Pieniny, Bieszczady, niższe Tatry i właśnie do Krynicy. Razem z rodziną pojedziemy do dziadków i do kuzyna. Resztę czasu spędze w domu kąpiąc się w basenie, bawiąc się z moim pieskiem Dżekim, chodząc z nim na spacery, skacząc na trampolinie i będę trenował w domu i na treningach żeby nie wypaść z formy.
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tadziu, zdobywaj szczyty, górskie widoki są niezapomniane 😊

      Usuń
  4. Ja na wakacje pojadę na Węgry będę tam pływał w jeziorze.-Będę zwiedzał Budapeszt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałem 100% z dyktanda.
    Wiktor W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na wakacje pojadę nad morze i do Nałęczowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w wakacje będę spędzała w domu z sąsiadką i siostrą będziemy pływać w basenie bawić się w chowanego i berka. Będe też może chodzić na półkolonie. W zimniejsze dni będziemy grać w kolory na trampolinie.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałbym pojechać do mojej cioci ,która mieszka w USA.Filip J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na wakacjach wybieram się do Krakowa. Chcę zobaczyć Zamek Królewski na Wawelu, Kościół Mariacki, Sukiennice i oczywiście Smoka Wawelskiego. Planujemy też wycieczkę do Torunia. W Toruniu chciałabym przede wszystkim zwiedzić Muzeum Żywego Piernika.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacje jedziemy nad morze Bałtyckie do Mielna. Będziemy tam zwiedzać różne ciekawe miejsca oraz kąpać się w morzu i opalać.
      WIKTOR W.

      Usuń
  10. Moi rodzice zaplanowali, że w tym roku rozpoczniemy zwiedzanie Parków Narodowych w Polsce. Na tych wakacjach chcemy odwiedzić te, które są najbliżej nas.
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  11. My jedziemy nad morze do Władysławowa 🙂 na wycieczkę do Rabkolandu i do Krakowa 🙂 Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jadę nad Morze do Mielna z moimi kuzynami. Bedziemy zwiedzań, kąpać się i robić zamki z piasku. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę nad morze z kuzynem.

    Mateusz Zaręba :D :S :}

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku miałem mieć troszkę późniejsze wakacje bo dopiero we wrześniu. Razem z rodzicami miałem jechać na Korsykę do siostry mojej Mamy, cioci Magdy. Tam moja ciocia ma wziąć ślub. Jeszcze nie wiadomo czy pojedziemy, bo ostatnimi czasy nic nie wiadomo. Ciocia powiedziała, żeby się nie martwić, bo najwyżej zaprosi nas innym razem. Korsyka to wyspa na Morzu Śródziemnym, położona na zachód od Włoch i na południowy wschód od Francji. Ma bardzo piękne plaże. Jest tam też wiele terenów górzystych. Na pewno była by to fajna przygoda w moim życiu, bo poleciałbym do Paryża samolotem, odwiedziłbym tam moich wujków i moich kuzynów i kuzynki, którzy się niedawno urodzili. Zwiedziłbym Paryż, na pewno odwiedziłbym Wieżę Eiffel, Disneyland. Później pojechalibyśmy do Nicei i stamtąd popłynęli byśmy statkiem na Korsykę.

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku pojadę z rodzicami i bratem na weekend do Leska. Obok domku w którym będziemy odpoczywać płynie San, w którym można się popluskać lub połowić ryby choć częściej zdarzają się wodorosty. Jeśli będzie ładna pogoda to może wyjedziemy na parę dni pod namioty do Krościenka nad Dunajcem. Podczas tych wakacji mamy zamiar odwiedzić jeszcze zoo w Krakowie.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku pojadę z rodzicami i siostrą na Kaszuby, będę tam jeździł na rowerze, pływał kajakiem i spacerował po lesie. A potem czeka mnie kolonia w Szczawnicy i spływ Dunajcem. To będą fajne wakacje. Kamil J

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że wszystkie Wasze plany uda się zrealizować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. A my pojedziemy do Niechorza nad morze,a później na Solinę. Ale większość czasu będziemy spędzać w ogrodzie, mamy chellenge z bratem,żeby spędzić 2 tygodnie pod namiotem😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Rodzice zarezerwowali wakacje na Chorwacji, jednak wirus pokrzyżował nam plany i mamy zamiar pojechać na Mazury. Dwa lata temu spędzaliśmy tam wakacje i było bardzo fajnie. Pływałam motorówką po największym jeziorze w Polsce - Śniardwy. To była świetna przygoda i mam zamiar powtórzyć ją w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila, Chorwacja chyba otworzy granicy, może plany jednak zrealizujecie ?

      Usuń