środa, 1 kwietnia 2020

Mój dobry i zły dzień



Witam Wszystkich !!!

Dzisiaj zastanowimy się,co wpływa na nasz nastrój ,przeczytamy wiersz, opowiemy historyjkę obrazkową i potrenujemy dodawanie oraz odejmowanie.

1.Przeczytajcie wiersz "Czemu, wróbelku?" - podręcznik s.59.

Jakie powody do radości miał bohater wiersza ?
Dlaczego wszystko go cieszy ?
To jest właśnie optymista, wszystko go cieszy, pozytywnie podchodzi do świata.
Jego przeciwieństwem jest pesymista , dobrym przykładem jest tu Kłapouchy :



Inny przykład:
Optymista powie: Hurra , idę do kina, będzie świetny film !
Pesymista na to : Idę do kina, pewnie film jak zwykle będzie nudny.

W towarzystwie którego chcielibyście przebywać ?
Dlaczego warto być optymistą?

2. A Wy jaki macie dzisiaj dzień ? Koniecznie zapiszcie w komentarzu jak się dziś czujecie 😊

3. Wykonajcie ćwiczenie 1,2 i 3 na str. 68 w ćwiczeniach polonistycznych. 
Co Waszym zdaniem jest potrzebne, by być szczęśliwym ? Pokolorujcie odpowiednie ramki.

4. W zeszycie do j.polskiego pod tematem " Mój dobry i zły dzień" napiszcie opowiadanie historyjki obrazkowej o przygodach Helenki -  podręcznik str.60.
Skorzystajcie z pytań pomocniczych.




5. Poćwiczcie dodawanie i odejmowanie - ćwiczenia matematyczne s. 38-39.

6. Pamiętajcie o ortografii 😊








35 komentarzy:

  1. Grzesiu Kozioł

    Ja się dziś obudziłem z dobrym humorem. Za oknem niebo trochę zachmurzone 🌥 ale wierzę, że pozniej chmury się rozejdą i będzie piękny i ciepły dzień 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie słonecznie ☀️☀️☀️
      Karolina P.

      Usuń
    2. U mnie też słonecznie :)Tadzio

      Usuń
  2. Ja dzisiaj mam wspaniały humor. Od rana rysuję w moim szkicowniku, a za chwilę będę się uczyć. Mam dziś dużo energi, więc chyba pójdzie mi szybko. Wszystkich pozdrawiam Kasia 😃🐱🐶🐆😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj nauka jest miła. Na zewnątrz jest śliczna pogoda więc humor mi dopisuje. Na pewno szybko odrobie lekcje, żeby potem spędzić czas z rodziną , z psem Fenkiem i kotkiem Bazylem.
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się czuje bardzo dobrze i dzisiaj chce spędzić czas z tatą będę się bawił z kuzynem i czuje że wstałem prawom nogom.
    Kamil Jurasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś wstałam w dobrym humorze. Z racji pierwszego kwietnia mama zrobiła mi psikusa, powiedziała, że jutro idziemy do szkoły. Ja się bardzo ucieszyłam, ale moje rodzeństwo nie było szczęśliwe.Oni nie lubią chodzić do przedszkola.
    Na niebie piękne słoneczko,ja życzę wszystkim miłego dnia.Pozdrawiam Panią i całą klasę ❤️❤️❤️❤️ ����

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dobry humor,brat jeszcze śpi,słońce świeci,mama uśmiechnięta, Dora chce się bawić to wiadomo,że będzie fajny dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że dzisiaj jest prima aprilis 😊

      Usuń
    2. Nabrałem brata 😄😄🤪 a mama mnie 🥴

      Usuń
  7. Wstałem dziś rano później niż zwykle. Zjadłem pyszną drożdżówkę z mlekiem. Potem usiadłem do lekcji. Czuję się dobrze, jestem zadowolony. Na popołudnie mam plan bawić się z rodzeństwem, jeździć na rowerze po drodze przed domem i mamą zwiedzać okoliczne pola. Cieszę się że spędzamy wszyscy razem czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czuję się dobrze, dziś jest prima aprilis i ładna pogoda na zewnątrz. Dziś zamierzam bawić się z całą rodziną na podwórku, a wieczorem oglądać rodzinny film. Będę też bawił się z moim pieskiem Rubim, on bardzo lubi kiedy ja go gonie a on ucieka.

    Alan

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dziś dobry dzień 👌 i czuję się dobrze. Na deser mam obiecane lody🍨, ale mam nadzieję, że to nie Prima aprilis😉 Mati K.😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się dziś czuję bardzo dobrze ale minusem jest to że mama mnie obudziła tylko dlatego że babcia się nabrała na mój żart i jestem teraz nie wyspana 😑

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to są ćwiczenia polonistyczne?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem o co chodzi z tymi obrazkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, napisz opowiadanie o przygodach Helenki na podstawie obrazków. Pamiętaj, że opowiadanie powinno zawierać 3 części : wstęp, rozwinięcie i zakończenie.

      Usuń
  13. Dziś od rana mam dobry humor;) Mama obudziła mnie dziś żartem:"Wstawaj Maks bo śpisz już prawie cały dzień już wieczór i zaraz znowu trzeba iść spać"Od razu wystraszony wyskoczyłem z łóżka bo się dałem nabrać :-)To na pewno będzie super dzień! Maksym

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś od rana mam dobry humor ponieważ przyjeżdża do mnie ukochana siostra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój dzień jest bardzo wesoły. Zrobiłem dziś rano psikusa rodzicom.Jestem optymistą i czekam na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się dzisiaj jak bym przespał calutki dzień. Pewnie dlatego jestem
    taki wypoczęty i chętny do robienia prima aprilisowych żartów :) Filip



















    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj wstałem wyspany i z dobrym humorem, czuję się bardzo dobrze.Zjadłem śniadanie, pobawiłem sie z młodszym bratem i poźniej zabrałem się za lekcje. Zaraz będzie pyszny obiad :)

    Mateusz Z

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj wstałem rano bardzo zadowolony, szybko się ubrałem i zjadłem śniadanie. Potem odrobiłem lekcje. Po południu będę się bawił lego z moim bratem.
    mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam dobry bo robię żarty mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam dzisiaj dobry humor, ponieważ oprócz dorabiania lekcji porzartowałem sobie z bratem.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałem dzisiaj dobry dzień. Wstałem rano, zjadłem śniadanie, pobawiłem się z moim psem Maksiem i zjadłem pyszny obiad. Odrobiłem lekcje i mam teraz czas na zabawę.
    Przesyłam Pani i całej klasie 100 uśmiechów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć tu Michał :) Dziś jak zwykle miałem fajny dzień:) Po śniadaniu ja i moja siostra Karolina poszliśmy na pole. Bawiliśmy się z naszym psem Brunem, skakaliśmy na trampolinie i spotkalismy sie z Robertem Lewandowskim. Potem wróciliśmy do domu na obiad. Po obiedzie odrabialismy lekcje. Potem graliśmy trochę na komputerze i zjedliśmy ciasto, które upiekła mama. Potem była kolacja. Za chwilę zrobię instaling. Potem mycie i spać :) Jeszcze sobie puszczę audiobook. Michał Żygadło

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o to co robiłem z Karoliną na polu, to nie wszystko jest prawdą :) Prima aprilis!

    OdpowiedzUsuń