wtorek, 12 maja 2020

Czytamy czasopisma




Witajcie !!!
Dzisiaj porozmawiamy o czasopismach, które chętnie czytacie, omówimy jego elementy, poznamy historię pisma oraz poćwiczymy rozwiązywanie zadań tekstowych 😊

1. Jakie są Wasze ulubione czasopisma ? Zaprezentujcie swoje czasopismo  w komentarzu . Swoją odpowiedź podpisz imieniem.


2. Uważnie  posłuchajcie informacji :




3. Obejrzyjcie  film "Historia pisma"



4. Wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 42- 43 ( Dzień odkrywców) .
Znajdziecie tam krzyżówkę, zagadki , a także ilustracja do skończenia przez Was .
Przyjemnej zabawy !😊

5. Rozwiążcie zadania tekstowe z ćwiczeń matematycznych s. 62- 63 .

6. Nie zapomnijcie o ortografii 😊





23 komentarze:

  1. Ja mam czytam tygodnik "Wally poznaje historię świata". Mam
    tych gazet 4 segregatory dostałam je
    od koleżanki mamy, gdyż jej syn, jak był mały to zbierał całą serię. Gazetka ta jest bardzo ciekawa i ma
    dużo zagadek.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda gazetka jest poświęcona innemu tematowi np o rycerzach, wikingach, znanych bitwach. W gazetce jest dział :podróże w czasie, komiks, zagadka np. gdzie ukryło się dwóch łuczników, łamigłówki i na koniec każdej gazetki quiz - z tego, co zapamiętaliśmy.
      Kasia

      Usuń
  2. Ja rzadko kupuję gazetki, bo są drogie, ale czytałam razem z Kasią "Wally poznaje ŚWIAT" i faktycznie jest bardzo ciekawa.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuje rzadko czasopisma, jeśli kupuje to gazetki piłkarskie "Just Kick it", gdzie są fajne plakaty sportowców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszcie proszę, jakie działy znajdują się w Waszej gazetce.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej gazetce jest prezentacja zawodników, opisy wydarzeń sportowych, zagadki piłkarskie, karty piłkarskie, jest troszkę humoru oraz mnóstwo plakatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co miesiąc kupuje gazetkę "Lego Ninjago", kupuje też wydania specjalne z tej serii jeśli są. Kupuje też inne gazetki z serii Lego np. CITY. Oprócz tego mama regularnie kupuje mi "Świerszczyk", a czasem inne gazety np. Auto Świat. MICHAŁ ŻYGADŁO

    OdpowiedzUsuń
  7. W "Lego Ninjago" są następujące działy: Zabawka, fakty, misja, komiks, poczta, quiz, konkurs i ankieta. W "Świerszczyku" jest wiele działów np. Małe czytanie, wierszykowo, rysunkowo, zaczarowane obrazki, ukryte obrazki, świerszczykowa gra planszowa, ćwiczenia z myślenia itd. MICHAŁ ŻYGADŁO

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś z bratem zbieraliśmy gazetki "Lego Ninjago" i "Vito i Bella",ale już nam się znudziły i wszystkie zanieśliśmy do biblioteki, Pani się ucieszyła bo takich jeszcze nie miała😊 Teraz kupujemy "Działkowiec" 🙈 to jest gazeta o ogrodach. Jak dbać o rośliny,kwiaty,drzewa i ogródek warzywny. Są tam ciekawe porady, teraz wyczytałem, że najbardziej trzeba dbać o pszczoły. Mama kupiła taki super hotel dla pszczół i zobaczymy czy w nim zamieszkają czy dalej będą wlatywały do dziurki od klucza w drzwiach 🤭

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię czytać różne gazety, np. z serii Lego,Super zings,Vito shop,i jeszcze inne.Ostatnio kupuję serię Świat Minerałów i przy okazji zbieram minerały dołączone do tych gazet.Lubię też magazyn Dinozaury.Są tu takie działy:Info serwis Michała,Dino wiedza, Paleontologia i Dino Top 10,Dino prezent i plakat, oraz komiks.Na końcu zawsze jest quiz na temat dinozaurów.
    MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najczęściej kupuję gazetki z MovieStarplanet. Na początku jest kod na nagrodę do gry. Potem jest kilka stron zagadek. Na dwóch żarty a na ostatniej pisze co będzie w następnym numerze.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłem młodszy bardzo lubiałem gazetki o piłce nożnej gdzie były karty, które zbierałem. Teraz lubie gazetki z serii Star Wars i Minecraft. Sa w nich bardzo ciekawe komiksy, zagadki i rebusy. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja gazetka nosi tytuł Bravo Sport. Jest ona o piłkarzach z całego świata. są tam rebusy,krzyżówki,zagadki.Można też zbierać karty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej kupuje gazetki lego ninjago, minecraft i star wars, są w tych gazetkach komiksy, plakaty, karty małe zestawy lego, zagadki, labirynty itp.
    Kamil Jurasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Bravo Sport, tam są plakaty z piłkarzami. Można się tam dowiedzieć dużo ciekawych informacji o piłkarzach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię gazetki o zwierzętach. Najbardziej lubię czytać o psach i o tym jak je trenować i pielęgnować. Bardzo lubię, gdy w gazetach są plakaty.
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani, jeszcze 5 uczniów nie wykonało dzisiejszego instalingu .
    31 maja wpiszę oceny z bieżącego miesiąca, popracujcie proszę nad ortografią😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie kupuje czasopism ale za to lubię kupować i czytać książki. Moim ostatnim zakupem były dwie kolejne części "Skarpetek" - "Nowe przygody skarpetek" i "Banda czarnej frotté". Okazały się one bardziej zabawne od pierwszej części. Koniecznie przeczytajcie.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Kacper Jarosz12 maja 2020 18:03

    Moim ulubionym czasopismem dla dzieci jest gazetka pt. " Hot Wheels". Do tej gazetki jest dołączony prezent w postaci samochodziku Hot Wheels. W gazetce znajdują się takie działy jak: opisy różnych samochodów, zagadki, auto news, labirynt, pit stop, plakaty, pomysły na zabawę autami, ciekawostki ze świata Formuły 1, komiks i konkurs. Nieraz mama kupuje mi też inne czasopisma, np. Lego Ninjago, Lego City, Just Kick It.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moi rodzice kupują mi różne gazetki. Najczęściej jest to "Mały promyczek"i "Barbie". Bardzo lubię gazetkę Barbie, ponieważ są tam różne ciekawe rzeczy; quizy, krzyżówki, różne gry,puzzle i ciekawe komiksy. W każdym egzemplarzu można znaleźć na środku plakat. Polecam tą gazetkę,ponieważ każda dziewczynka może znaleźć w niej coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Adam Z. Moja mama czyta Angorę, a w środku jest specjalny dodatek dla dzieci Angorka. Mogę się tam dowiedzieć o wielu interesujących ciekawostkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ulubione czasopismo to świerszczyk.

    OdpowiedzUsuń