czwartek, 14 maja 2020

Szkodniki w ogrodzie



Witajcie !!!

Dzisiaj dowiecie się, które zwierzęta są pożyteczne w ogrodzie, a które są szkodnikami, wykonacie quiz oraz poćwiczycie dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 😊

1.Obejrzyjcie ilustrację i przeczytajcie tekst informacyjny w podręczniku s. 32 - " Mali sprzymierzeńcy i wrogowie"



Zwierzęta pożyteczne :







Szkodniki :

\




Zwierzęta pożyteczne, ale też szkodzą :





2. Wykonajcie zadanie 4 i 5 s. 45 w ćwiczeniach do j. polskiego i przyrody. Przyklejcie zdjęcia zwierząt we właściwe miejsca oraz połączcie szkodnika z jego dziełem. 

3. Zapraszam Was do quizu "Szkodniki i sprzymierzeńcy ".
Wysłałam Wam loginy i hasła do strony www.eduelo.pl na dziennik elektroniczny 😊
W komentarzu napiszcie wynik swojej pracy 



4. W zeszycie do matematyki zapiszcie temat "Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100" , następnie wykonajcie zadanie 2 z podręcznika do matematyki s. 50. 
Przepiszcie działania do zeszytu i obliczcie je.

5. Obejrzyjcie film "Naturalni wrogowie szkodników":



6. Pamiętajcie o instalingu- to tylko kilka minut 😊




33 komentarze:

  1. Ja rozwiązałem quiz i miałem wszystkie odpowiedzi poprawne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwiązałam quiz i miałem 100%.
    Z cukrów wydalanych przez mszyce wytwarza się miód spadziowy.JEST PYSZNY.
    WIKTOR W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, miód spadziowy powstaje ze spadzi, czyli soku niektórych drzew. To lepka, słodka wydzielina występująca głównie latem w postaci kropelek na drzewach, wydzielana przez mszyce i czerwce wysysające soki z młodych pędów i liści .

      Usuń
  3. Mój wynik to 100 procent. Szkoda, że w wersji demo nie ma następnych części. :)
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już masz login i hasło, możesz dalej pracować 😊

      Usuń
  4. Rozwiązałam quiz i miałam 100%.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Krysiu dziękuję za wczorajsze lekcje. :)
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałem wszystkie prawidłowe odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też dobrze poszło. Super quiz, bardzo mi się podobał.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi quiz poszedł bardzo dobrze. Wszystkie odpowiedzi były poprawne.
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  9. quiz wykonany na 100% Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłem na 100%,ale kilka pomyłek miałem 🤔

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłem na 100%, bardzo mi się podobał :}
    Kamil Jurasz

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobilem kilka błędów, ale test super

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że o instalingu nie zapominacie.
    Damian i Adaś J. wykonali dzisiaj więcej niż 3 sesje - brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałem z quizu część pierwsza 100% poprawnych punktów.

    Mateusz Zaręba :D :}

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałem 100% w quizie zwierzęta leśne oraz
    sprzymierzeńcy i wrogowie.
    Damian

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałem 100% z quizu. Był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chdziałbym mieć nowy komputer

    OdpowiedzUsuń
  18. I chćałbym być szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają te quizy cały czas robię i nie mogę się oderwać.Mój wynik to 315 punktów
    MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  20. Michał Żygadło14 maja 2020 12:33

    Test zrobiłem na 100% :) Michał Żygadło

    OdpowiedzUsuń
  21. Quizy super bardzo mi się podobały, 100 % poprawnych odpowiedzi. Mikolaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam 100% a ogólnie strona bardzo fajna planuje zrobić jeszcze więcej.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Wykonałem quiz i miałem 100%
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kilka błędów ale quiz bardzo fajny
    Martyna R.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi poszło bardzo dobrze, świetna zabawa ten quiz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kacper Jarosz14 maja 2020 18:43

    Bardzo podobają mi się te quizy. Mój wynik to 100%.

    OdpowiedzUsuń