środa, 13 maja 2020

Podróż do Krainy Fantazji


Dzień dobry !!!
Dzisiaj zabieram Was do Krainy Fantazji....

1. Posłuchajcie piosenki " Fantazja ":




2. Wysłuchajcie opowiadania Agnieszki Tyszki " Aga i motyle" :


O czym marzyła dziewczynka ?
Czy spełniło się jej marzenie ?
Czy Aga naprawdę była motylem ?
Jak myślicie, co czuła mama, gdy Aga postanowiła przenieść się na łąkę ?

3. Ponumerujcie wydarzenia opowiadania we właściwej kolejności oraz narysujcie swoje marzenie - wykonajcie zadanie 1 i 2 s. 44 w ćwiczeniach  do j. polskiego.

4. Bardzo jestem ciekawa, co narysowaliście ?
Napiszcie w komentarzu swoje najbardziej niezwykłe marzenie 

5. Poćwiczcie rozwiązywanie zadań tekstowych w ćwiczeniach matematycznych s. 64. Zadania 4 nie wykonujemy.

6. Czas na ortografię . Spróbujcie swoich sił w dyktandzie online pt. "Wróżki":      https://dyktanda.online/app/dyktando/1152
Pamiętajcie również o instalingu 😊






54 komentarze:

  1. Moim największym marzeniem są wakacje nad morzem. Mam nadzieję, że będzie możliwe w tym roku się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałbym zostać dobrym piłkarzem, być zdrowym i bogatym :). Chciałbym żeby się skończył korona wirus. Chciałbym też spotkać wielu
    znanych piłkarzy.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że Twoje marzenia spełnią się 😊

      Usuń
    2. Adam Z.
      Chciałbym zostać najlepszym piłkarzem na całym świecie.

      Usuń
    3. Chciałbym zostać mistrzem świata i zdobyć złoty medal w pływaniu

      Mateusz Zaręba

      Usuń
  3. Ja chciałabym być tylko przez jeden dzień kotem i zobaczyć jak koty rozmawiają i co myślą o ludziach. Najbardziej chciałabym porozmawiać z Milasem, bo jestem ciekawa, czy on uważa, że jestem najlepszą właścicielką oraz co chciałby, żebym jeszcze dla niego zrobiła.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na jeden dzień chciałabym zostać pandą,bo są to bardzo słodkie zwierzątka. Chciałabym zobaczyć jak one żyją i chodzić po wysokich drzewach.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  5. W dyktandzie miałem jeden błąd. Różdżka napisałem różdrzka.
    Ale znalazłem błąd w tekście po kropce wyraz zaczęty małą literą. Słowo "dookoła"
    WIKTOR W ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim marzeniem jest mieć własną firmę i kierować nią.A drugim moim marzeniem jest latać samolotem odrzutowym.
    WIKTOR W

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej to chciałabym mieć lampę dżina, spełniałaby wtedy życzenia moje i moich bliskich. Chciałabym też mieć kontrolę nad żywiołem powietrza. Moim marzeniem jest posiadać latający dywan. A z moich marzeń przyziemnych to chciałabym mieć białego kotka-Bielusię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje marzenie to polecieć do Anglii a dokładnie to do Londynu gdzie pracuje mój tata, chciałabym bardzo zobaczyć bigben i skorzystać z wielu popularnych tam atrakcji.
    Chcę tam polecieć bo to bardzo ciekawe miasto w Anglii. 🇬🇧🇬🇧🇬🇧
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim marzeniem jest mieszkać na Słońcu i stworzyć własną grę płatną za 365 zł(rok).
    Damian.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem jest być yutuberem a drugie marzenie jest takie że chciałbym mieć plakat z taco, takim raperem
    Kamil Jurasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim niezwykłym marzeniem jest zamienić się na chwilę w smoka z jakiejś bajki i przeżyć jakąś fajną przygodę.MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim największym marzeniem jest mieć możliwość przeniesienia się do gry Star Wars gdzie mógłbym być Jedi i byłbym niepokonany. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio spodobała mi się gra overvath .Moim marzeniem jest zdobycie przebrania do mojego ulubionego bohatera Widow maker.

    OdpowiedzUsuń
  14. Michał Żygadło13 maja 2020 12:37

    Ja nie mam największego marzenia, bo jestem szczęśliwy :) Teraz tylko mógłby się skończyć koronawirus, bo chciałbym już chodzić do szkoły, na basen, do kina, do parku trampolin, pojechać do Krakowa na najlepszą pizzę do Squadrato itd. Michał Żygadło

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim największym marzeniem jest mieć stadninę koni. Kiedyś to mi się śniło. Chce też tam jeździć na koniach bez końca. Cieszę się bo jadę dzisiaj do koni. :)
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jesteś mistrzem!
      Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe! Gratulacje!
      Tak mi napisało,to chyba przez te miliony instalingów 😄

      Usuń
    2. Codziennie po kilka sesji instalingu 😊
      Efekty są !!!!

      Usuń
  17. Moje marzenie właśnie się spełniło 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 dostałem laptopa 😁😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, na pewno przyda się 😊

      Usuń
    2. Tak i nie tylko do szkoły 🙈,teraz miałem taki stary i strasznie wolny był,a teraz gamingowy to śmiga szybko 😄

      Usuń
  18. Ja 100% dobrze. Dużo słów było z " ó", a to mi najlepiej wychodzi.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też poszło dobrze. Podoba mi się bardziej, niż instaling.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam szczęście udało mi się nie zrobić żadnego błędu

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem jest przejechać pociągiem dookoła świata. Zobaczyć cały świat.
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim najbardziej niezwykłym marzeniem jest wyprawa w kosmos, ponieważ chciałbym zobaczyć gwiazdy, księżyc, ziemię oraz inne planety z kosmosu. Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Kacper Jarosz13 maja 2020 18:29

    Moim największym marzeniem jest zostanie mistrzem świata w trikach na hulajnodze wyczynowej. Mam nadzieję, że moje marzenie się kiedyś spełni. Na razie codziennie trenuję nowe triki na mojej hulajnodze. Drugim marzeniem jest spotkanie sławnych piłkarzy i zdobycie ich autografów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje niezwykłe marzenie jet takie, że chciałbym grać w reprezentacji Polski i grać w najlepzsym klubie świata.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim największym marzeniem jest zostać psem na jeden dzień pogadała bym wtedy z moim psem Nutką i zobaczyłabym jak się śpi w budzie.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim największym marzeniem jest polecieć kiedyś do USA tam gdzie urodził się mój tata. A drugim marzeniem jest zamienić się w jakąś postać z gry Brawl Stars najlpepiej w Leona i grać z Gailem. MATI K.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim marzenie jest pojechać do parku wodnego z całom rodziną

    OdpowiedzUsuń