wtorek, 26 maja 2020

Kocham Cię, Mamo ! ! !





1. Obejrzyjcie piękne laurki, które przygotowaliście dla swoich Mam :



































































Damian




Jakie inne niespodzianki przygotowaliście swoim najdroższym Mamusiom ? Zapiszcie je w komentarzu 

2.  Wykonajcie ćwiczenia z j. polskiego s. 62-63. 
Utrwalimy w nich wyrazy z "ó" niewymiennym.

3. Rozwiążcie zadania tekstowe 1-4 w ćwiczeniach matematycznych na str. 69. 

4. Zaśpiewajcie dla swojej Mamusi piosenki z okazji Jej święta :





5. Pamiętajcie o ortografii na instalingu  😊






28 komentarzy:

  1. Ja i moj brat daliśmy mamusi bukiet czerownych róż i Tatuś zamówił koszulkę z napisem "Ta cudowna mama należy do Mateusza i Filipa "❣Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Kamil mojej mamie złoże jej życzenia i kupie jej róże.
    KAMIL JURASZ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłem mojej mamusi pyszne czekoladki😀 a jak wróci z pracy to ja jeszcze wyprzytulam i wycałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojej Kochanej mamie oprócz laurki dałam razem z siostrą bon do hebe.
    Złoże jej także życzenia i dam dwie róże.
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zabieram mamę na obiad i na przejażdżkę rowerową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złożę mamie życzenia, mocno ją przytulę, będę cały dzień grzeczny i bez marudzenia odrobię dzisiejsze lekcje. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe pomysły!!!
    Możecie również posprzątać mieszkanie, Waszym Mamusiom na pewno spodoba się ta forma prezentu 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posprzątam mamie łazienkę i też szybko zrobię zadania. Zrobiłam też mamie szkatułkę na biżuterię.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posprzątam swój pokój to ucieszy mamę i odrobię starannie lekcje.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Michał Żygadło26 maja 2020 10:33

    Ja zabiorę moją mamę na lody do Dudka, już ją zaprosiłem. Kupiłem jej też zabawne skarpetki :) Pójdziemy jeszcze z moją siostrą do sklepu i wspólnie kupimy coś dla mamy. Może perfumy? Zobaczymy :) Michał

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, tata, brat, siostra i siostra zrobiliśmy dla mamy laurki. kupiliśmy jej leżak wiszący, książki i słodycze. zrobiliśmy też dla mamy branzoletkę. Dostanie też perfumy.
    Tadzio:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dałam mamie laurkę kupię jej też czekoladki i 2 róże.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wstałem o 6:30 lub 6:45 przyżądziłem mamusi śniadanie potem oglądaliś my bajkę . Po 15:00 wręcze mamie niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojej mamie pomogę w codziennych pracach domowych oraz przygotuje z moim tatą pyszny obiad dla Niej kiedy wróci z pracy.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  15. A zadanie 3 piszemy w zeszycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wykonujemy tylko działania w ćwiczeniach.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Ja pozmywałem naczynia i odkurzyłem pokoje, zrobiłem też mamie śniadanie,a teraz z bratem robimy na obiad spagetti. Ze swojego kieszonkowego kupiliśmy mamusi charms Pandory w kształcie serca ze znakiem nieskończoności i z napisem "kocham Cię mamo"

    OdpowiedzUsuń
  17. A co z zadaniem 3 piszemy w zeszycie ?????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszemy.
      Kamil, nie mogę znaleźć Twojej pracy zadanej tydzień temu.

      Usuń
    2. Zapytam się mamy czy wysłała.

      Usuń
  18. Ja umyłam podłogę i zrobiłam mamie deser 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zrobiłem z babcią obiad dla mamy i zerwałem kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kacper Jarosz26 maja 2020 18:50

    Moja mama rano zobaczyła przyklejone na lustrze karteczki "jesteś najlepszą mamą na świecie". Po przyjściu z pracy wręczyłem mojej mamie laurkę, bukiet róż i mały prezent i złożyłem jej życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj zrobiłam mamie niespodziankę, ponieważ posprzątałam pokój,byłam grzeczna przez cały dzień i czekałam na nią z prezentem gdy wróci z pracy.

    OdpowiedzUsuń