czwartek, 28 maja 2020

Piszemy listy





1. Przeczytajcie wypowiedzi dzieci z różnych krajów europejskich :




Z jakich krajów pochodzą dzieci przedstawione na zdjęciach ?
Jakie są marzenia każdego dziecka ?

2. Zbliża się Dzień Dziecka. O czym Ty marzysz ? Napisz w komentarzu 

3. Napiszcie list do dziecka z innego kraju . Pomogą Wam w tym pytania . Pamiętajcie o napisaniu wielką literą nazwy miejscowości, w której mieszkacie,o nagłówku ( np. Cześć Ines ) i o podpisaniu się - ćwiczenia polonistyczne s. 55 z. 2. 
Skończoną pracę prześlijcie mi dzisiaj na mój adres e-mail 

4. Zalogujcie się na www.eduelo.pl i wykonajcie quiz :


5.Czas na trudniejsze zadania tekstowe, czyli "Pomyślę i rozwiążę"- wykonajcie zadania z ćwiczeń matematycznych s. 73.

6. Pamiętajcie o instalingu  😊




31 komentarzy:

  1. Ja marze żeby spotkać się z wojanem, to jest taki yutuber.
    KAMIL JURASZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o tym żeby założyć kanał na YouTube.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciał dostać nową ładowarkę do laptopa.I kota albo rybki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę dostać nową lalkę LOL.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym dostać różową pufę do mojego pokoju.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałbym dostać grę na PS4 i nowy duży basen dla mnie i dla brata😊Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja marzę żeby przyjechał do mnie kuzyn na noc. Mateusz i ja będziemy się razem bawili z moim psem Fenkiem. Później pójdziemy do domu grać na xboksie. Z prezentów chciałabym dostać czarnego kota.
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy, które mi przysyłacie są poprawne ortograficznie i stylistycznie. Zwróćcie uwagę na staranność pisania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja marzę,by dostać długo oczekiwaną konsole PS4.
    WIKTOR W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja marzę o karierze piłkarskiej. Chciałbym z Alanem z Tadkiem i z Błażejem grać w reprezentacji Polski . Wygrywać wszystkie mecze , być bogatym i sławnym jak Ronaldo lub Messi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki prezent chciałbyś dostać z okazji Dnia Dziecka?

      Usuń
  11. Ja marzę o wspaniałej karierze piłkarskiej. chciałbym zostać legendarnym piłkarzem, lepszym od Lionera Messjego i Cristiano Ronaldho. Chciałbum dostać sprzęt dzięki , dzięki któremu mógłbum ćwiczyć salta, przewrotki i wiele innych. Chciałbym dostać także wyświetlać najlepszego bramkarza w historii i mu strzelać.
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja marzę o 2 piesku, o małym motorku kross i o dużym basenie.
    Chciałbym być też bogaty i zdorwy i chciałbym być bogatym piłkarzem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała dostać szczeniaczka.
    Tylko tyle mi potrzeba do szczęścia 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje marzenie właśnie wczoraj się spełniło.Dostałem już prezent od rodziców na Dzień Dziecka.Jest to figurka super zings Kid kazoom , o której długo marzyłem.Bardzo się cieszę z tego prezentu.
    MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim największym marzeniem jest mieć swój komputer. A na Dzień dziecka chciałbym dostać nowe zestawy Lego Creator.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Adam Z.
    Na Dzień Dziecka marzy mi się. laptop

    OdpowiedzUsuń
  17. Maże o największym zestawie klocków lego Minecraft góra creepera.

    Mateusz Zaręba :D :}

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja marzę o koszu do koszykówki. Mikolaj

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochani, przypominam ,że w nagłówku listu zwracamy się do adresata np. Cześć Eric, Cześć Emma, Cześć Ines. Wykorzystajcie proszę imiona z podręcznika.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na dzień dziecka chciałbym dostać nowy rower.
    Maks Świst

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem są wakacje nad ciepłym morzem z tatą, mamą, bratem i moim pieskiem Lakusiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kacper Jarosz28 maja 2020 18:32

    Moim wymarzonym prezentem na Dzień Dziecka jest zestaw klocków Lego Technic i nowy deck do mojej hulajnogi wyczynowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzę o małym własnym kotku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałbym na dzień dziecka dostać budzik,albo głośnik bezprzewodowy 😃

    OdpowiedzUsuń