czwartek, 21 maja 2020

Świat jest pełen kolorów




Dzień dobry ! ! ! 
Dzisiaj przeczytamy opowiadanie, przypomnimy zasady pisowni rz po spółgłoskach oraz ocenimy poziom swoich wiadomości i umiejętności 

1. Przeczytajcie opowiadanie "Czary mamy ":



Jakie wydarzenia wskazują na to, że czary mamy uległy awarii ?
Jak zareagowała rodzina na te niecodzienne zdarzenia ?
Jak rozumiecie słowa taty , że "nikt nie jest doskonały " ?

2. Czas na sprawdzenie swoich wiadomości i umiejętności - wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 52- 53 . Swoją pracę prześlijcie mi dzisiaj na mój adres e-mail lub messenger 

3. Zalogujcie się na www.eduelo.pl i wykonajcie quiz utrwalający rz po spółgłoskach:
 https://www.eduelo.pl/quizy/poziom-ii/jezyk-polski/ortografia/rz-po-spolgloskach/

4. Teraz wykonajcie dyktando online z rz- ż pt. " Dziwna żaba":
https://dyktanda.online/app/dyktando/691
Swoje wyniki zapiszcie w komentarzu 

5. Nie zapomnijcie o ortografii na instalingu 😊






45 komentarzy:

  1. Ja miałam 95% w dyktandzie.
    ♡☆♡Karolina P.♡☆♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani !
    Przysyłacie mi piękne laurki . Większość z Was naprawdę poświęciła sporo czasu i siły na ich wykonanie . Mam nadzieję, że Wasze Mamusie będą zachwycone przynajmniej tak jak ja 😍
    Zwróćcie jednak uwagę na wielką literę w pisowni nazw świąt np. Dzień Matki oraz Cię, Ciebie, Tobie, Mamusiu w życzeniach - to ważne !
    Ściskam Was mocno 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam 95%.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałem 76 procent z dyktanda.
    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Tadziu jeszcze raz. Za drugim razem będzie łatwiej , zapamiętasz też te wyrazy, z którymi miałeś kłopot.

      Usuń
    2. Za 2 razem 81 procent, a za 3 90.

      Usuń
  5. Miałem 95% w dyktandzie. Jeden błąd: stworzenia napisałem "ż". Ojej.
    WIKTOR W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłem na 100% , ale tym razem zgadłem wyraz przeważnie 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. W dyktandzie dwa błedy grzbiet i stworzenia napisałem przez ż. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyraz stworzenia bo twórca - rz wymienne , natomiast grzbiet - rz po spółgłosce g 😉

      Usuń
  8. Mi się udało na 100 %, ale miałam problem z nazwą żaby rzekotka i przyznaję się, że strzelałam skojarzyło mi z grzechotką i napisałam rz i się udało.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrobiłam na 86%, ale spróbowałam jeszcze raz i 100%.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze raz, to zaledwie kilka minut. Zobaczysz ,że za drugim razem będzie idealnie 😊

      Usuń
  11. Michał Żygadło21 maja 2020 11:23

    Mój wynik to 100 %. MICHAŁ ŻYGADŁO

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałem 90% poprawnych punktów.

    Mateusz Zaręba :D :}

    OdpowiedzUsuń
  14. na 21 zrobiłem 6 błędów.67% MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 20 odpowiedzi poprawnych i 1 błędną odpowiedź. Mój wynik to 95%.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj z dyktanda miałem 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maks Świst
    Wykonałem dyktando na 76%

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój wynik z pierwszego dyktanda 85%, a wynik drugiego to 100%

    OdpowiedzUsuń
  19. Wynik z dyktanda 100% jupi Mateusz K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kacper Jarosz21 maja 2020 19:06

    Mój wynik to 95%.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wynik drugiego to juz 90procent.

    OdpowiedzUsuń