wtorek, 19 maja 2020

Moja mama jest wspaniała


Dzień dobry !!!

Dokładnie za tydzień będziemy obchodzić najpiękniejszy dzień w roku, Dzień Matki
" Mama to miłość, dobroć i wiara w to wszystko, co piękne i szlachetne.
To ktoś, kto jest z nami w każdej chwili naszego życia : kiedy jest nam źle i nie wiedzie się- płacze razem z nami, pociesza , przytula i łagodzi ból. 
Za to kocham Ją najbardziej na świecie ".

Dzisiaj przeczytamy wiersz, porozmawiamy o Waszych mamusiach, wykonamy laurkę  oraz poćwiczymy ortografię 😊

1.Przeczytajcie z właściwą intonacją wiersz "Najczerwieńszy kubek":


Jaki prezent przygotowały dzieci dla mamy ?
Jak wyglądał kubek przygotowany dla mamy ?
Do czego będzie służył ?

2. Napiszcie w komentarzu kilka zdań o swojej mamusi 

3. Wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 46-47. 
Zadanie 3 napiszcie w zeszycie pod tematem "Moja mama".

4. Wykonajcie dowolną techniką laurkę i napiszcie życzenia dla swojej mamusi.Możecie zainspirować się pomysłem  :



Pamiętajcie, by znalazły się tam wszystkie odpowiedzi na pytania z ćwiczenia 1 :

Wykonajcie zdjęcia swoich laurek ( strony z dekoracją oraz z życzeniami) i prześlijcie mi na mój adres e-mail do piątku 

5. Pamiętajcie o ortografii na instalingu   😊





37 komentarzy:

  1. Moja Mamusia jest najpiękniejsza na świecie. Bardzo Nas kocha i dba o wszystko. Szkoda, że nie mogę się z nią ożenić, bo taką żonę bym właśnie chciał. Ale za to jak będę już zarabiał to kupie jej najpiękniejszą sukienkę na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama jest zawsze pogodna i miła. Jest bardzo cierpliwa, wyrozumiała oraz troszczy się o mnie. Bardzo mnie kocha i ciągle mi to okazuje. Zawsze mi pomaga, a jak tylko ma czas chętnie się ze mną bawi.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama lubi psy, szczególnie Rubiego- naszego psa. Lubi zwierzęta, lubi jeździć na rowerach, lubi malować, chodzić na spacery, ćwiczyć jogę.
    Moja mama jest sympatyczna, piękna, pomaga kiedy ktoś jest smutny. Jest mila dla ludzi i zwierząt.Moja mama jest też wesoła i pracowita. Moja mama jest bezcenna. Nie zamieniłbym jej na inną :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Moja mama jest łagodna, wyrozumiała i bardzo opiekuńcza. Zawsze jest dla mnie miła. Mimo, że jest zapracowana pomaga mi w nauce i gra ze mną w kosza.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama jest bardzo cierpliwa i bardzo wyrozumiała. Moja mama też jest dla mnie miła i ma czas na zabawę ze mną.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama jest prześliczna, nadopiekuńcza 😊, cierpliwa, miła, łagodna, i jest najlepszą mamusią na świecie którą sobie właśnie wymarzyłam! 💖Maja💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani !
    Przy ocenie Waszej laurki będę zwracała uwagę na technikę, staranność, oryginalność wykonania oraz poprawność napisanych życzeń .
    Macie dużo czasu , oczekuję pięknych prac. Wasze Mamusie na nie zasługują, piszecie na Ich temat wspaniałe rzeczy !!!
    Pamiętajcie, że w laurce wyrazy Ci, Ciebie, Tobie, Wam, Wasza piszemy wielką literą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama jest najlepszą mamą na świecie. Jest nadopiekuńcza, troskliwa, cierpliwa i dba najbardziej jak umie o naszą rodzinę.
    Bardzo kocham moją mamę i jest taka jaką sobie wymarzyłem.
    Tadzio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama mnie bardzo kocha, i jest najlepsza na świecie, jest bardzo opiekuńcza dba o mnie, jest cierpliwa i ma zawsze na mnie czas.
    KAMIL JURASZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama mnie bardzo kocha, zawsze dba o mnie i mojego brata. Pomaga mi gdy się uczę i pociesza gdy jestem smutny. Moja mama super gotuje i robi nam często to co lubimy najbardziej. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama jest najdroższa na świecie.
    Jest zawsze uśmiechnięta,radosna,życzliwa,wyrozumiała,cierpliwa,opiekuńcza i troskliwa.
    Jak coś mnie trapi,to mnie przytuli i pocieszy. Bardzo ją kocham!
    WIKTOR W

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama jest bardzo kochana.Zawsze się uśmiecha i jest radosna.Bardzo lubię z nią spędzać czas.Zawsze mogę się jej poradzić i ona zrozumie mnie kiedy coś nie wyjdzie.Moja mama jest najlepsza na świecie.
    MAKSYM B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Kochana mama jest najlepszą mamusią. Gdy byłam chora wspierała mnie bardzo. Mówiła, że chciałaby ona być chora i chciała zabrać tą chorobę na siebie. Jest ciągle zapracowana. Także jest uśmiechnięta i lubi mieć porządek w domy. Siedzi przy nas kiedy tylko trzeba. Mama nie lubi kiedy się kłócimy z siostrą jest jej wtedy smutno więc próbujemy się nie kłócić. Niestety idzie nam kiepsko :(
    ♡♡♡Karolina P.♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama jest najwspanialsza na całym świecie. Kidy jest mi smutno potrafi mnie pocieszyć. Jest bardzo troskliwa, opiekuńcza, miła i nigdy się na mnie nie złości kiedy coś nabroję. Bardzo kocham swoją mamę.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama ma na imię Dagmara. Bardzo ładnie śpiewa, tańczy, maluje i robi makijaże. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Kiedy jest mi smutno to mnie pociesza, pomaga mi gdy, gdy tego potrzebuje. Lubię się z nią wygłupiać. Kocham ją bardzo i myślę, że jest najlepszą mamą na świecie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama jest uśmiechnięta, radosna, miła i opiekuńcza. Dba o nas wszystkich i o dom. Gotuję sprząta i piecze nam różne ciasta kiedy chcemy. Pociesza mnie kiedy jestem smutna i przytula,czasem nawet ze mną śpi. Gdy odrabiam lekcje to daje mi smakołyka na "turbo myślenie". Czasem się na mnie złości,gdy kłócę się z rodzeństwem. Bardzo kocham moją mamę i nie zamieniłabym jej na inną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama jest najlepsza na świecie! Bardzo nas kocha i zawsze ma dla nas czas. Uwielbia pomagać innym ludziom,ale nie lubi się tym chwalić. Nauczyła mnie szyć na maszynie z czego bardzo się cieszę,bo to fajna rzecz. Jest bardzo ładna,miła i fajna. Zawsze uśmiechnięta i radosna. Kocham ją najbardziej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama jest najukochańszą mamą dla mnie i mojego brata. Zawsze nas przytula i pociesza.Zawsze nam pomoże i doradzi. Bardzo lubię kiedy jest weekend i zostaje z nami w domu. Bardzo ją kocham!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kacper Jarosz19 maja 2020 18:33

    Moja mama jest THE BEST. To najlepsza mama na świecie. Jest troskliwa, opiekuńcza, miła i zawsze pomaga mi przy odrabianiu lekcji.Często się ze mną bawi, nieraz razem śpiewamy i się wygłupiamy. Moja mama bardzo się cieszy, gdy nauczę się nowych trików na hulajnodze wyczynowej. Moja mama bardzo dba o nasz dom i co najważniejsze robi najlepsze knedle z truskawkami na świecie. Bardzo kocham moją mamusię i nigdy bym jej nie oddał za żadne skarby świata!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mamusia jest najlepsza na świecie, troszczy się o mnie i o mojego brata jak nikt na świecie. Ona zawsze wie co powiedzieć żeby mnie pocieszyć gdy jestem smutny. Moja mama jest bardzo pracowita. Bardzo ją kocham!

    OdpowiedzUsuń
  21. GABRYŚ Styka19 maja 2020 21:29

    Moja mama jest fajna jeździ ze mną na rowerze.Czasami też jeździmy na lody które mi bardzo smakują.Lubię z mamoł też jeździć do babci którą często odwiedzamy.Moja mama jest bardzo troskliwa i się o mnie martwi.Moja mama fest najlepszą mamą na cały swieće.

    OdpowiedzUsuń