piątek, 29 maja 2020

Trenujemy ortografię


Dzień dobry !!!
Dzisiaj utrwalimy pisownię wybranych wyrazów z "ó" niewymiennym oraz poćwiczymy dodawanie i odejmowanie w zakresie 1000.

1. Przeczytajcie uważnie rymowankę ortograficzną "Ruszam mózgiem nie na próżno" :



Co robił strach na wróble i  król ?
Co robiła wróżka ?

2. Zapiszcie w zeszycie do j. polskiego temat " Ćwiczymy pisownię wyrazów z "ó " niewymiennym.
Wykonajcie ćwiczenie 2 i 3 , które znajduje się w Waszym podręczniku pod wierszem.  
Przeczytajcie wszystkie wyrazy z "ó" i zapiszcie je z pamięci w zeszycie. Wybierzcie z  każdej zwrotki wyraz  z "ó" i ułóżcie z nim zdanie.

3. Potrenujcie ortografię w dyktandzie online :
Swój wynik zapiszcie w komentarzu 

4.Wykonajcie obliczenia na dodawanie i odejmowanie w ćwiczeniach matematycznych s. 70  z. 1- 3 .

5. Nie zapomnijcie o ortografii na instalingu 😊




24 komentarze:

  1. Ja miałam 98%.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam z dyktanda 85% za pierwszym razem. W drugim podejściu miałam 98%.
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój wynik to 93%
    WIKTOR W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem 98%. Zrobiłem 1 błąd,bo napisałem gródek 🙈 myślałem że wymienia się na o jak grody,a tu nie o takie chodziło 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłem na 90%
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wynik to 100%

    Mateusz Zaręba :D :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałem 85%, ale zrobię jeszcze raz. MATI K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałem 85 %Mikolaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przy bezbłędnej pracy miałbyś 100 %, dyktando z jednym błędem to 98% poprawności.
      Wykonaj dyktando i wpisz prawdziwy wynik.

      Usuń
  11. Ja 98 % - taki sam błąd jak Adaś. Mi się skojarzył gródek z ogródkiem i błąd.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nie był łatwy wyraz .
      Chodzi o grudę gliny i błota .

      Usuń
  12. Mój wynik to 88%

    OdpowiedzUsuń
  13. Kacper Jarosz29 maja 2020 19:11

    Mój wynik to 98%.

    OdpowiedzUsuń