piątek, 22 maja 2020

Każdy z nas jest ważny



Dzień dobry !!!

Poczucie własnej wartości to dobre myślenie o samym sobie. Świadczy ono o tym, że lubimy sami siebie. Znalezienie tego, z czego jesteśmy dumni i co nam dobrze wychodzi to świetny sposób na podniesienie poczucia własnej wartości.
Warto być przyjacielem samego siebie i znać swoje dobre strony.


1. Przeczytajcie opowiadanie Rafała Witka " Każdy jest ważny":




Jaką niespodziankę pani przygotowała swoim uczniom z okazji Dnia Dziecka ?
Dlaczego dzieci poczuły się wyjątkowo ?
Za co pochwaliła je pani ?


2. Jakie są Wasze zdolności i umiejętności ? Zapiszcie w komentarzu swoje zalety i mocne strony 


3. Wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 56-57. 
Zadanie 1 napiszcie w zeszycie pod tematem "Każdy z nas jest ważny".


4. Czas na matematykę. Zapiszcie temat " Utrwalamy dodawanie i odejmowanie do 100 " i wykonajcie ćwiczenie z podręcznika s. 56 z. 1. 
5. Pamiętajcie o ortografii na instalingu 😊





29 komentarzy:

  1. Moją mocną stroną jest to, że jestem wrażliwy, koleżeński, pomocny, wysportowany, towarzyski, mam umiejętności piłkarskie i gimnastyczne.
    Dbam o zwierzęta i się nimi opiekuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie robię salta na trampolinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją mocną stroną jest to że dobrze gram w piłkę ogólnie jestem wysportowany, jestem też uparty, miły, pomocny.
    KAMIL JURASZ :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Adam Z.
    Jestem szybki i zwinny. Dobrze gram w piłkę i lubię sport.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją mocną stroną jest to że, jeżdżę na rowerze, hulajnodze, koniach i lubię plastykę. Chętnie pomagam rodzicom w domowych pracach. Jestem także radosna, pomocna, koleżeńska i miła. :)
    ☆♡☆Karolina P.☆♡☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją mocną stroną jest wspinaczka po wszystkim.
    damaian

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem koleżeńska, miła, bardzo lubię komputery i jestem w programowaniu.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem miła, przyjacielska, zabawna, pracowita. Mam zdolności plastyczne. Najbardziej lubię wykonywać figurki z plasteliny. Zrobiłam już już całe miasto, są w nim różne domki z wyposażeniem, zwierzątka, kwiaty, drzewa. Praca z plasteliną mnie nigdy nie nudzi.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo przyjacielski i opiekuńczy, dobrze jeżdżę na rowerze i na hulajnodze. Dobrze gram w koszykówkę, celnie trafiam do kosza. Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zdolności manualne. Często robię coś z kartek papieru. Są to: samoloty, czołgi, zwierzęta i inne rzeczy. Jest to sztuka origami. Dobrze też znam się na komputerach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo dobra w rysowaniu i jeżdżeniu na wrotkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Michał Żygadło22 maja 2020 11:18

    Moją mocną stroną jest to, że szybko się uczę i nauka przychodzi mi z łatwością. Lubię matematykę,lubię czytać ksiazki i czasopisma. Jestem dobry w grach np.MINECRAFT, ale wole Creative. Jestem też koleżeński i potrafię dbać o przyyjaźń np. kiedy mój przyjaciel Kornel wyprowadził sie do Tarnobrzega to nadal się odwiedzamy i często do siebie dzwonimy. Potrafię też robić całkiem pyszne kotlety tzn. panierować. Dobrze też opiekuje się psem i chodzę z nim na spacery. Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje mocne strony to rzeczy które niekórzy ludzie mogą też posiadać lecz może nie . Mam zdolności plastyczne, ,komputerowe ,piłkarskie i jestem rościągnięty. Jak już powiedziałem, jestem rościągnięty to znaczy np: świetnie robie sztuczki akrobatyczne gwiazdy, salta i też jestem przyjacielski, mam dużo przyjaciół np: Alana
    Tadzia, Igora, Kamila ,Błażeja , Oliwiera, Filipa i Szymona. Moją mocną stroną jest też ogrodnictwo. Ostatnio zasadziłem pietruszke ,truskawke i poziomki. Kocham zwierzęta i one kochają mnie :) Oto moje mocne strony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje zalety to:wrażliwość, pracowitość i jestem koleżeński. Moją mocną stroną jest dobra pamięć dzięki, której mam zdolności recytatorskie. Umiem , też dobrze pływać i nurkowac. Gram często w piłkę nożną i jestem dobrym bramkarzem. MATI K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem towarzyski i wesoły.Moi przyjaciele lubią się ze mną spotykać i się super bawimy.Moje figurki z plasteliny są dobrze dopracowane ze szczegółami, tak samo jak moje rysunki.Jestem też dobry w graniu na pianinie.MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani, zostało kilka osób , które nie przysłało laurki .
    Kończcie je proszę, czekam na nie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje zalety to: dobroć i towarzyskość. Mam niezwykły talent do rysowania i malowania. Jestem dobra też w bieganiu.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zdolności do gotowania. Bardzo lubię przyrządzać posiłki i pomagać mamie w kuchni. Bardzo szybko uczę się jeździć na nowych przedmiotach np. na deskorolce elektrycznej lub hulajnodze. Szybko łapię równowagę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem miły,koleżeński i pomocny.Zawsze jestem uśmiechnięty :D i umiem wszystkich rozbawić.
    Bardzo lubię pływać wiec myślę, że pływanie jest moją mocną stroną.
    Mateusz Zaręba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój talent to piłka nożna. Mocne strony są takie, że jestem koleżeński, miły i pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moją mocną stroną jest matematyka, bardzo lubię jak mama mnie pyta bo zawsze odpowiadam prawidłowo na zadawane mi pytania i jestem z siebie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją mocną stroną jest programowanie komputerowe,jestem dobry w gry w Roblox i co najważniejsze jestem dobry w karate. Zdobyłem też kilka medali w karate. Jestem koleżeński i w ogóle wszyscy Adasie są fajni 😁

    OdpowiedzUsuń
  23. Kacper Jarosz22 maja 2020 18:06

    Moją mocną stroną jest umiejętność robienia różnych trików na hulajnodze wyczynowej. Świetnie mi wychodzi bunny hop, hop, teuip, barspin. Codziennie ćwiczę, żeby być jeszcze lepszym. Jestem koleżeński, pomocny, miły i uśmiechnięty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Potrafię robić fikołki, gwiazdy i różne akrobacje na trampolinie i drążku. Gimnastyka sprawia mi ogromną przyjemność. Kocham również śpiewać tańczyć i ogólnie lubię muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moją mocną stroną jest to, że jestem dobrym organizatorem, umiem rozporządzać swoim czasem, moja mama mówi że jestem odważny i wiem czego chce, przez co też szybko podejmuje decyzje. Jestem koleżeński, uczynny, lubię pomagać rodzicom w domu ale i na podwórku. Umiem zajmować się zwierzętami i roślinami :) Tata mówi że odczytuje dobrze mapę! Rodzice często nam powtarzają że jesteśmy wartościowi bo po prostu jesteśmy, że moglibyśmy nic nie umieć i nie potrafić ale to że jesteśmy jest naszą największą wartością. Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że jestem koleżeński, miły, wesoły, pilny, lubię czytać książki, moją mocną stroną jest to, że chętnie pomagam innym.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń