środa, 6 maja 2020

Wiosenna wyprawa


Dzień dobry !!!
Dzisiaj przeczytamy wiersz, zastanowimy się, jak lubimy spędzać wolny czas,  co należy zabrać na majową wyprawę oraz poćwiczymy mnożenie i dzielenie liczb 😊 

1. Przeczytajcie głośno wiersz "Majówka" s. 23.





Czym zajmowali się przed majówką członkowie rodziny ?
Co chłopiec próbował spakować na wyprawę ?


2.  Zaproponujcie w komentarzu inne wiosenne sposoby spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu 

3. Wykonajcie ćwiczenia do j. polskiego s. 30- 31.

Zadanie 4 i 6 zapiszcie w zeszycie pod tematem " Wiosenna wyprawa". Wykonajcie zdjęcie swojej pracy i prześlijcie na mój adres e-mail , abym mogła ocenić Waszą pracę 😊

4. Poćwiczcie mnożenie i dzielenie w ćwiczeniach matematycznych s. 60.

5. Pamiętajcie o ortografii- to tylko kilka minut 😊 




32 komentarze:

  1. Wiosną na świeżym powietrzu można razem spędzać czas jadąc na rowerach albo zorganizować wycieczkę w góry. Można także w ogródku rozbić namiot i tam spać przez całą majówkę. Wieczorem przy ognisku można grać w badmintona. W ogrodzie mama,tata, soistra i ty możecie zrobić piknik rodzinny.
    Karolina P. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę spędzać wiosenny czas grając w piłkę na podwórku, bawić się z moim psem Rubim. Mogę też jeździć na rowerze, spotykać się z kolegami, chodzić na spacery z psem i rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenny czas możemy spędzić w różny sposób. Ja z moimi rodzicami i bratem lubimy jeździć na wycieczki rowerowe. Najbardziej lubimy jeździć nad naszą rzekę Wisłokę, tam rzucamy kamyczkami do wody i obserwujemy rybki. Gdy nie jedziemy na rowery to spędzamy czas na podwórku koło domu. Gramy w różne gry, jeździmy na hulajnodze, bawimy się z psem. Często tata zapala grilla lub ognisko i jemy kiełbaski lub pieczone ziemniaki i jabłka. Bardzo lubię spędzać czas z moja rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Damian.Ja mogę się huśtać na bocianim gnieździe, bawić w piaskownicy i mogę się bawić w sklep. Tata może zapalić grilla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak jest ciepło to lubię również jeździć na rowerze. Odwiedzam moich kuzynów i koleżanki. Jadę na plac zabaw, tam też spotykam koleżanki i świetnie się bawimy. Lubię poskakać na trampolinie. Bawię się z moim kotkiem Milaskiem. Z mamą i tatą jeździmy do lasu na spacer.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Adam Z.
    Można grać w piłkę, jak się jest w lesie można zbudować szałas z gałęzi, jeździć na rowerze po lesie, pomóc babci w ogródku, zbierać ciekawe okazy kamieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię grać w piłkę nożną i tenisa z bratem,siostrą i moimi kuzynami. Czasami z moim tatą i wujkiem .Lubię też chodzić na spacery ,jeździć na wycieczki rowerowe do lasu ,a gdy wrócimy rozpalamy u kuzynów grilla ,a na nim smażymy kiełbaski, pieczemy kurczaka, szaszłyki i ziemniaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mogę wysłać na Messenger?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędzam wolny czas tak, że gram w piłkę z bratem i siostrą, bawię się z moim pieskiem Dżekim. Bardzo lubię jak tata pali ognisko, albo grilla. Kiedy jest piękna pogoda razem z rodzeństwem budujemy szałas w pobliskim lesie lub przekopujemy ziemię pod basen dla nas. Jeżdżę też na rowerze, a ostatnio z mamą założyliśmy pasiekę obok niedaleko istniejącego stawu. W brzydką pogodę jestem w domu i buduję domek z różnych poduszek, kołder, suszarek do prania, albo znoszę wszystkie kołdry w jedno miejsce i skacze. Gram w piłkarzyki, albo zjeżdżam na poduszkach ze schodów, czasami też jak pada deszcz mama mi pozwala grać na konsoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczne to zjeżdżanie na poduszkach po schodach ?!?

      Usuń
  10. Wiosną można spędzać czas na hulajnodze i rowerze, można wybrać się z kolegą lub rodziną na spacer,skakać na trampolinie i bawić się w domku na drzewie. MAKSYM

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosną bardzo lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. Lubię jeździć na rolkach, fiszce lub hulajnodze. Z moją siostrą dużo skaczemy na trampolinie. Bawimy się z naszym psem lub z kotem sąsiadów. Często jeździmy na wycieczki rowerowe do lasu lub nad rzekę. Kiedy jest ciepło śniadania i obiady jemy na polu. Wieczorem zapalamy grilla. Pieczemy kiełbaski i szaszetki warzywne. Michał Żygadło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spędzam wolny czas na graniu w piłkę często jadę z tatą na rowerze, przeganiam koty skacze na trampolinie robimy grilla a wieczorem jest bardzo duży mecz.
    Kamil J :}

    OdpowiedzUsuń
  13. Grać w piłkę nożną, bawić się z psem, pojechać na rower z rodziną, czasami robię z tatą ognisko, gramy w siatkówkę, wieczorem biegam z mamą, a w weekendy robimy piknik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani, przypominam o tematach lekcji w zeszycie i numerowaniu zadań , róbcie to tak, jak do tej pory 😊
    Cieszy mnie, że zadania piszecie starannie , dokładnie , bardzo pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię grać w piłkę nożna z moim bratem, w tenisa z tata i jeździć na rowerze z całą rodzina. mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pracować na działce,mam tam swój ogródek warzywny,o który dbam💐 lubię jeździć na rowerze i hulajnodze

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas na świeżym powietrzu spędzać
    można biegając po polu z psem huśtać się na huśtawce i grać w piłkę ręczną.
    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię spędzać czas na świeżym ppwietrzu. Gram z rodziną w koszykówkę. Z tatą i bratem w piłkę nożną. Często jeżdżę na rowerze i hulajnodze. Lubię chodzić na spacery z moim pieskiem. Mati K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolny czas na świeżym powietrzu można spędzać aktywnie na przykład grając w badmintona lub piłkę nożną,bawić się w chowanego lub podchody. Można też odpoczywać na leżaku wygrzewając się w słońcu, pływać w przydomowym basenie lub pomagać na ogrodzie.
    Mateusz Zaręba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie cieszy,gdy mam chwilę wolnego czasu, wtedy najczęściej wychodzę na podwórko. Skacze na trampolinie,robię salta,huśtam się na huśtawce i jeżdżę na rolkach. Bardzo lubię gimnastykę,staram się ćwiczyć gwiazdy i stanie na rękach, uwielbiam
    też na trzepaku robić różne akrobacje. Co weekend wyjeżdżamy całą rodziną na wycieczki rowerowe, przymierzamy trasy
    około 20 km dziennie, a zdarza się że i więcej. Mój rekord z zeszłego roku to 40 km, w tym roku mam zamiar go pobić. Bardzo lubię wypoczywać na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na świeżym powietrzu można spędzać czas rodzinnie: jeździć na wycieczki rowerowe, spacerować po lesie oraz grać razem w piłkę. Można zrobić piknik i pobawić się z pieskami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kacper Jarosz6 maja 2020 18:01

    Ja uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu. Bardzo lubię grać w piłkę nożną, jeździć na rowerze i chodzić na spacery. Lubię też bawić się w ogrodzie z moimi kuzynami w detektywa i policjantów. Ostatnio bardzo polubiłem jazdę na hulajnodze wyczynowej. Umiem już wykonać 3 niesamowite triki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na świeżym powietrzu można spędzać wolny czas w różny sposób: urządzać wycieczki rowerowe do lasu, grać w piłkę, a jeśli mamy niedaleko rzekę lub staw to można powędkować.
    Adaś Furdyna

    OdpowiedzUsuń